Saturday 12 October 2013

AKU TERIMA NIKAHNYA.....Ya Allah, bergetar dihatiku, aku sah menajdi miliknya Ya Allah

AKU TERIMA NIKAHNYA.....Ya Allah, bergetar dihatiku, aku sah menajdi miliknya Ya Allah



Aku terima nikahnya Norhasliza Binti Ismail dengan mas kahwinya RM143 tunai.
Dengan lafaz itu aku menjadi isteri Muhammad Zahin Akmal Bin Ahmad Kamal Azizi
Doaku telah Kau kabulkan ya Allah
Alhamdulillah...
Gambar terakhir sebelom jadi isteri orang, with bestie Rosliza anak Rubilan..haha mengamuk mak cik satg...
Rosliza binti Rubilan
Diapit
oleh bakal pengantin juga ni di Masjid Gurun



Alahai Romantiknya...cewwwahhhh


Edit by Abang Nizam, Cikgu Nizam, Encik Nizam..hehe orang yang sama, konfius nak panggil apa..panggil pak cik satg dia hentak kepala aku ngan camera tu satg naya..haha btw Thank You very much... 
<3 nice photo...really like it


No comments:

Post a Comment

orang kaya cinta sila comment